جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 بهمن 1395     
تفکیک بیش از 18 درصد از زباله های منطقه 15 در مبدا

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از تفکیک بیش از 18 در صد زباله های منطقه در مبدا خبر داد.

نوروزی با بیان مطلب فوق افزود: در راستای دستیبابی به آسمان آبی و زمین پاک با تداوم آموزشهای چهره به چهره به شهروندان، اجرای طرح خونه به خونه و آموزش در مجتمع ها و شهرکهای بالای 50 واحد، در حال حاضر بیش از 18 درصد از پسماند خشک زباله های شهری به صورت تفکیک شده به مدیریت شهری تحویل داده می شود .

وی در ادامه با اشاره به فرهنگسازی که در این راستا از سوی اداره پسماند منطقه صورت گرفته خاطر نشان کرد: با اجرای طرح جامع تفکیک پسماند از مبدا که همچنان در نواحی هشتگانه  منطقه ادامه دارد و با مشارکت شهروندان، در حال حاضر18.2 درصد از پسماند خشک در مبدا تفکیک می شود.

نوروزی با اشاره به کاهش 530 تنی حجم زباله تر منطقه در ماه گذشته افزود: با توجه به فعالیتهای گسترده ای که در راستای آموزش اقشار مختلف و فرهنگسازی در حال اجراست؛ تناژ زباله تر منطقه در حال کاهش و درصد تفکیک در مبدا رو به افزایش است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به فعالیت 36 غرفه جمع آوری پسماند خشک،  56 خودروی ملودی دار در نواحی هشتگانه و 25 کلبه بازیافت در مدارس منطقه یادآوری کرد: باتوجه به اینکه موفقیت این طرح در گرو مشارکت حداکثری شهروندان است، با بهره گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی،مدارس و مساجد منطقه در صدد جذب مشارکت حداکثری شهروندان هستیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: