جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 بهمن 1395     
اجرای طرح توجیهی تفکیک پسماند از مبدا به اصناف منطقه 22

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، در راستاي اجرای اهداف سازمان مديريت پسماند شهرداری تهران در زمينه جمع آوري پسماندهاي خشك و فرهنگسازی در جهت تفکیک پسماند از مبدا در مراكز تجاري و اصناف، اداره بازيافت منطقه 22 اقدام به اهداي مخازن پسماند خشك به اصناف مختلف منطقه نمود.

میرزایی معاون امور شهری و محیط زیست در این خصوص گفت: منطقه كارشناسان اداره بازيافت منطقه با مراجعه به واحد هاي صنفي آموزش هاي لازم درخصوص تفكيك و جداسازي پسماندهاي خشك در مبدا را انجام و مخازن ويژه پسماند خشك را توزيع نمودند تا اصناف و واحدهای تجاری با اجراي طرح تفكيك از مبدا كه شامل جداسازي زباله هاي خشك از تر و  كم حجم نمودن زباله ها است پسماندهاي خشك خود را بعد از جمع آوری به مامورين بازيافت تحویل دهند.

وی افزود: طبق پيگيريهاي صورت گرفته از سوي اداره ساماندهي و با عنايت به هماهنگي های انجام شده با اداره پسماند منطقه کارشناسان این اداره ضمن بازديد از كليه اصناف نسبت به واگذاري مخازن 120 ليتري و همچنين آموزش به صاحبان مشاغل از طريق نيروهاي آموزشگر اداره پسماند اقدام کردند.

ضمنا به موجب تفاهمنامه ای که با مدیریت جایگاه CNG منطقه واقع در بلوار کوهک بسته شد،ماشین های ملودی موظف به جمع آوری پسماندهای خشک این جایگاه در روزهای خاصی از هفته شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: