جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 بهمن 1395     
حریم شمال شرق تهران شبانه روزی کنترل می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مدیر بازرسی شهرداری منطقه 4 گفت: با هرگونه ساخت و ساز در محدوده 102 کیلومتر مربعی حریم شمال شرق تهران برخورد جدی می شود.

علیرضا صادقی بخش مدیر بازرسی منطقه 4با اشاره به این موضوع که  مهم‌ترين چالش‌هاي شهر تهران، تعيين حريم و اداره آن است گفت: براساس اصول و مباني شهرسازي، «مديريت شهر» و «حريم استحفاظي آن» اجزاي لاينفكي از هم بوده و بايستي توسط مديريت واحد اداره و توسط بازرسی کنترل های لازم روی آن صورت گیرد..

وی افزود: با توجه به وجود ارگان‌هاي مختلف مديريتي که باعث ايجاد معضلات متعددي شده است با توجه به مشكلات عديده شهر تهران، به‌خصوص معضل آلودگي هوا، موضوع احداث كمربند سبز پايتخت در حريم شهر، در اولویت قرار دارد.

وی اضافه کرد: تعيين حريم تهران از جنبه‌هاي مختلف قابل اهميت است. در حال حاضر به دليل افزايش قيمت و كمبود زمين آماده ساخت در داخل محدوده اصلي شهر تهران، تجاوز ساختماني به زمين‌‌هاي حريم در ابعاد قابل‌توجهي در جريان است.

وی اضافه کرد: به منظور صیانت از حریم ضمن کنترل شبانه روزی و همچنین بازدید های سرزده از حریم، با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: