جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 بهمن 1395     
عبور و مرور وسایل نقلیه در منطقه 22 به سهولت انجام می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، در پی بارش سنگین برف از شب گذشته در منطقه 22 ستاد برف روبی منطقه با در نظر گرفتن کلیه نیازسنجی ها و پیش بینی های به عمل آمده آماده از ساعت 3 بامداد امروز در حال ارائه خدمات و بازگشایی معابر اصلی و بزرگراهی این منطقه هستند.

میرزایی معاون خدمات شهری منطقه با اعلام این خبر گفت: در پی بارش برف از شب گذشته نیروهای خدمات شهری منطقه از ساعت 3 صبح شروع به خدمات رسانی و عملیات برف روبی در منطقه شدند.کلیه عوامل و نیروهای خدمات شهری با بکارگیری امکانات مکانیزه عملیات برف روبی و پاکسازی معابر را آغاز کردند.در ابتدا معابر اصلی و بزرگراهی و بعد از آن خیابان های منتهی به مدارس پاکسازی شد.در حال حاضر نیز عبور و مرور وسایل نقلیه به سهولت انجام و گیر ترافیکی خاصی در منطقه وجود ندارد.

وی افزود: با روشن شدن هوا نیز عملیات برف تکانی فضای سبز نیز آغاز شده است. لازم به ذکر است با توجه به اینکه بیش از نیمی از منطقه 22 را فضای سبز تشکیل می دهد توجه ویژه به فضای سبز منطقه لازم و ضروری به نظر می رسد.

معاون امور شهری منطقه 22 در ادامه یادآور شد: پیش از این نیز در راستای اجرای طرح آماده باش نیروهای خدمات شهری مناطق در فصل سرما در این طرح زمستانی از تمام مسیل های سطح منطقه به صورت مستمر بازدیدهایی به عمل آمد تا در صورت لزوم به منظور جلوگیری از بروز معضلات مختلف برای شهروندان تمهیدات لازم صورت گیرد.

میرزایی افزود: بر اساس تمهیدات صورت گرفته محل هایی در سطح محدوده و نواحی چهارگانه منطقه جهت استقرار خودروها و تجهیزات و ملزومات از قبیل کامیون مایلر،لودر، خاور، بابکت، ماشین نمک پاش مکانیزه و ساده و تعداد 60 نیروی کارگری آماده و نیروهای انسانی مورد نیاز در نظر گرفته شد تا در هنگام بارش برف هر چه سریعتر به محل اعزام شوند.4 سایت برف روبی در نواحی و 2 سایت اصلی مستقر در واحد موتورهای سنگین واحد خدمات شهری منطقه واقع در بلوار کوهک و سایت دیگر در سوله بازیافت منطقه مستقر هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: