جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 بهمن 1395     
آغاز طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در شمال شرق تهران

به گزارش گروه اخبار منازق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری خبر داد و گفت: در آستانه سال جدید طرح مبارزه با جانوران موذی به طور جدی اجرا می شود.

حسین سیگارودی با اعلام این خبر افزود: در ادامه طرح آسمان آبی زمین پاک و ارتقای سلامت و آراستگی شهر و در آستانه فصل بهار،  تیم مبارزه با جانوران موذی و مزاحم شهری با حضور در سطح منطقه و کلیه محورهای شمال شرق تهران اقدام به بازبینی کلونی های موش و طعمه گذاری کرد.

وی با اشاره به محورهای عملیاتی گفت: در این طرح بزرگراه رسالت، خیابان های توحید، استقلال، استاد مطهری، گلستان، بوستان ، سراج، دلاوران، هنگام و ... بازدید و طعمه گذاری شد.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به تماس های سامانه 137 و بازدیدهای میدانی گفت: در این طرح حدود 12 هزار کلونی موش شناسایی و طعمه گذاری شده است. این طعمه ها آغشته به سم شیمیایی ضدانعقاد خون است که بعد از چند ساعت موجب مرگ موش می شود.

سیگارودی افزود: در این طرح اکیپ مبارزه با موش با حضور در سراهای محلات و مدارس اقدام به آموزش چهره به چهره بین شهروندان، توزیع بروشور و نصب پوسترهای اطلاع رسانی در این خصوص کردند.

معاون خدمات شهری منطقه 4 در پایان گفت: اجرای این طرح که با هدف آموزش و تشویق شهروندان به حفظ بیشتر از محیط شهری صورت گرفت، با نظارت اداره ساماندهی و نماینده پیمانکار انجام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: