جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 بهمن 1395     
تمامی دیوارهای بدمنظر ورودی شرق تهران در منطقه 15 نماسازی شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از تکمیل عملیات نماسازی دیوارهای بدمنظر ورودی شرق تهران در این منطقه خبر داد.

ابراهیم نوروزی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا 1600 مترمربع از دیوارهای محور بزرگراه امام رضا(ع) از سه راه سیمان تا میدان بسیج که منظر زیبایی نداشتند به صورت کامل با طرح باتیس نماسازی شد.

به گفته وی علاوه بر عملیات نماسازی دیوارهای بدمنظر، ساماندهی و یکسان سازی تابلوی واحدهای تجاری بزرگراه امام رضا(ع) از دیگر فعالیتها در این زمینه است که تاکنون 50 درصد از کل قراداد اجرا شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست در ادامه اظهار داشت: در این راستا تابلوهای غیرمجاز، معیوب و قدیمی 120 واحد تجاری حدفاصل سه راه سیمان تا گردنه تنباکویی و 100 واحد تجاری از میدان بسیج تا میدان آقانور در ضلع شمال جمع آوری و تابلوهای یکسان و یک شکلی با ابعاد و نوشتار مشترک در محل نصب شد.

وی در ادامه یادآوری کرد: در این ارتباط طبق تفاهم نامه ای که با مالکان تجاری یک راسته منعقد می شود، عملیات ساماندهی با هزینه های مشارکتی شامل50 درصد شهرداری و 50 درصد پرداخت اقساطی شهروندان  به صورت پرداخت عوارض اجرا می شود.

نوروزی با اشاره به اینکه اجرای عملیات ساماندهی تابلوهای بزرگراه امام رضا(ع) تا اوایل سال آتی ادامه خواهد داشت افزود: مشکلات ملکی نظیر غیرمجاز بودن برخی واحدهای فعال در محور و ... از جمله مشکلات اجرایی دراین زمینه ا ست که باعث کندی کار شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: