جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 بهمن 1395     
اجرای همایش نمادین دوچرخه سواری و استقرار ایستگاه سلامت در هفته هوای پاک

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، به مناسبت روز هوای پاک همایش پیاده روی همراه با دوچرخه سواری نمادین در بوستان شقایق منطقه 19 برگزار می شود.

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این همایش به مشارکت نزدیک به 200 شهروند منطقه چهارشنبه 6 بهمن در بوستان شقایق برگزار و شرکت کنندگان به مناسبت هفته هوای پاک به کاورهای مخصوص و ماسک ملبس می شوند.

وی اجرای برنامه صبحانه سالم را از برنامه های جانبی این همایش اعلام کرد و افزود: در همین رابطه مسابقه ای نیز با موضوع هوای پاک برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

طی این همایش ایستگاه سلامت نیز برای ارائه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان مستقر و آموزشهای سلامت محور نیز به شهروندان با موضوع هوای پاک در قالب سخنرانی ارائه خواهد شد.

بهرامی ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی به شهروندان درهفته هوای پاک علاوه بر برگزاری کلاسهای آموزشی در سراهای محلات، مسابقات اطلاعات سلامت و ورزشی نیز همراه با توزیع بروشور انجام می شود.

این مسئول در بخش دیگری به بهره مندی بیش از 120 کودک از خدمات ویزیت تخصصی قلب در هفته جهانی قلب کودک اشاره کرد و گفت: به مناسبت این هفته کلاسهای های آموزشی و توزیع بروشور نیز در سراهای محلات در حال اجرا است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: