جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 بهمن 1395     
آغاز طرح بهسازی المان های شهری در معابر شمال شرق تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران از آغاز طرح بهسازی و تعویض تابلوهای دیوارکوب منازل و معابر خبر داد و گفت: در آستانه سال نو تابلوهای معابر نونوار می شود.

حسین سیگارودی با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور زیبایی منظر شهری، طرح بهسازی و تعویض تابلوهای دیوارکوب منازل و معابر با محوریت پیام های 137 و 1888 آغاز شد.

وی افزود در این طرح تابلوهایی که بر اثر بارندگی و گذر زمان مختوش شده اند بازسازی و یا تعویض می شوند.

سیگارودی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های اداره زیباسازی منطقه 4 به مناسبت سال نو افزود: در راستای زیباسازی نمای بصری شهر، طرح شستشو و پاکسازی المان های شهری شامل پل های عابر پیاده و تجهیزات بوستان ها در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه طرح ضمن شناسایی واحدهای تجاری که نمای بیرونی کرکره ها وسایبان های آنها  نیاز به پاکسازی وشستشو دارند، به همراه باجه های تلفن، کافوهای برق پاکسازی و در صورت نیاز رنگ آمیزی می شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 4 در ادامه از بازبینی و رفع معایب پلهای عابر پیاده و مکانیزه سطح منطقه خبر داد و گفت: به منظور افزایش امنیت و آرامش برای شهروندان، کلیه پلهای عابر پیاده موجود در سطح منطقه  بازبینی ورفع عیب می شود.

سیگارودی افزود: در این خصوص پل های موجود در محورهای رسالت، بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، همت و.... در دستور کار قرار گرفت. همچنین 4 پل مکانیزه موجود درسطح منطقه به جهت اهمیت کارایی برای سالخوردگان وکودکان مورد ارزیابی و رفع معایب آسانسور و روشنایی شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: