جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 بهمن 1395     
محدودیت ترافیکی در محدوده خیابان استانبول

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ شهرداری نیوز:، پلیس راهورتهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی در محدوده خیابان استانبول از دو روز گذشته خبرداد و گفت: این محدودیت ها تا اطلاع ثانوی ادامه دارداما شهروندان در صورت ضرورت به صورت پیاده می توانند در محدوده تردد کنند .

 

محمدرضا مهماندار ضمن بیان این مطلب اظهارکرد: در محدوده تقاطع استانبول از غرب ، تقاطع حافظ جمهوری به سمت محل حادثه ، از شمال از میدان فردوسی به سمت جنوب و از جنوب به سمت شمال و میدان امام خمینی(ره) از شرق تقاطع مخبرالدوله به سمت تقاطع استانبول محدودیت های ترافیکی در نظرگرفته شده و از تردد هر گونه خودرو جلوگیری می شود .

 

وی با تاکید بر اینکه محدودیت ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: از مردم درخواست می کنیم تا از ترددهای غیرضروری در محدوده تقاطع استانبول جلوگیری کنند و درصورت لزوم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند .

 

مهماندار در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای کسبه این منطقه در نظر گرفته شده است، گفت: دسترسی پیاده به تمامی مناطقی که محدودیت ترافیکی دارند امکان پذیر است و کسبه به صورت پیاده می توانند به محل کارخود برسند .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: