جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 بهمن 1395     
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی
به همت شهرداری تهران روند امداد رسانی و عملیات آوار برداری به خوبی پیش می رود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،  نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روند امداد رسانی و عملیات آوار برداری در محدوده ساختمان پلاسکو به همت شهرداری تهران به خوبی پیش می رود، گفت:هم اکنون حجم وسیعی از عملیات خاک برداری و اطفاء حریق  توسط نیروهای عملیات امداد و نجات درحال انجام است.

سید حسن حسینی شاهرودی با حضور در محل ساختمان پلاسکو افزود: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به نمایندگی از تمامی نمایندگان از محل حادثه بازدید خواهدند کرد.

وی با اشاره به حجم وسیع عملیات امدادی از شروع وقوع حادثه تاکنون گفت: روند امداد رسانی و عملیات آوار برداری بسیار خوب پیش رفته است .

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران در سطح کامل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های امدادی اعم از آتش نشانی پر توان کار عملیات نجات و امداد را پیش می برند و اقدامات بسیار گسترده ای جهت جمع آوری آوار صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس حمایت های ویژه ای را نیز به منظور تجهیز آتش نشانی پایتخت و در عین حال حمایت از خسارت دیدگان حادثه خواهد داشت ، گفت: جمع بندی نهایی این موارد در کمیسیون های مختلف مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: