جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 دی 1395     
شهرداری دوبی بر شبکه فاضلاب تمرکز می کند

 به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهرداری دوبی در برنامه بودجه سال جدید خود، 1.9 بیلیون دلار را به توسعه زیرساخت ها و اجرای پروژه ها و خدمات مهم و عظیم  در زمینه سلامت و محیط زیست اختصاص داده است.

مدیر کل شهرداری دوبی، Hussain Nasser Lootah اعلام کرد که بخش اعظم این بودجه صرف ساخت پروژه 1.4 بیلیون دلاری تونل آب Airport City و مناطق Expo 2020 Venue خواهد شد.

وی گفت: "این پروژه ها حدود 55 درصد تکمیل شده اند و تا سال 2019 به پایان خواهند رسید و قبل از افتتاح Expo 2020 به بهره برداری خواهند رسید. این پروژه ها در منطقه ای به مساحت 42 هزار هکتار در دست احداث هستند."

وی هم چنین افزود این پروژه شامل ساخت خطی اصلی برای جمع آوری آب باران به منظور خدمت رسانی به فرودگاه و منطقه نمایشگاه است و تحقیق اولیه در این زمینه انجام شده است.

تحقیق دوم برای این پروژه در مورد حفر دو تونل و لوله کشی در جبل علی است که در سال 2018 تکمیل می شود و به 1.8 میلیون نفر خدمت رسانی خواهد کرد.

Lootah با تاکید بر نیاز به مقابله با چالش های میزان هدر رفت آب و در عین حال کاهش فشار بر منابع آبی اظهار داشت فاضلاب و تصفیه آب تمرکز اصلی شهرداری دوبی تا سال 2020 خواهد بود.

وی گفت: "شهرداری می خواهد مناطق متصل شده از طریق شبکه فاضلاب در دوبی را به 100 درصد برساند."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: