جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 دی 1395     
بیش از 77 درصد منطقه 19 امکان نصب انشعابات فاضلاب را دارد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، بیش از 77 درصد اماکن منطقه 19 امکان لازم برای نصب انشعابات فاضلاب را دارد.

شهنام جوادیان معاون فنی و عمرانی منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به احداث لوله گذاری خطوط اصلی شرکت فاضلاب در 77 درصد سطح منطقه این منطقه پتانسیل لازم برای نصب انشعابات فاضلاب اماکن وجود دارد و تنها 23 درصد واحدها امکان نصب انشعابات فاضلاب را ندارد.

وی با اشاره به احداث لوله گذاری خطوط اصلی در 23 درصد باقیمانده تصریح کرد: با توجه به اینکه تصفیه خانه محدوده باقیمانده، تصفیه خانه شهر آفتاب است و شرکت فاضلاب هنوز اقدامی در این خصوص نکرده است متأسفانه این درصد باقیمانده را انمی توانیم به شبکه فاضلاب متصل کنیم.

جوادیان بیان کرد: درکل 1200 فقره درخواست انشعاب فاضلاب داریم که فاز اول مجوز حفاری برای 618 مورد انشعابات فاضلاب صادر شده و در مرحله بعد نیز درخواستهای باقیمانده پیگیری می شود.

این مسئول در بخش دیگری به فعالیتهای اجرایی این حوزه در راستای بهسازی معابر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری معابر اصلی و فرعی این منطقه با توزیع بالغ بر 35 هزار و 100 تن آسفالت ترمیم و بهسازی شد.

همچنین در سطح منطقه بیش از 191 هزار متر مربع روکش آسفالت و 56 هزار و 300 متر مربع نیز عملیات لکه گیری انجام شده است.

همسطح سازی دریچه ها اقدام عمرانی دیگری است که به منظور سهولت تردد شهروندان در 2200 هزار نقطه سطح منطقه  صورت گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: