جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 دی 1395     
شهردار تهران لایحه بودجه پیشنهادی سال 96 را ارائه می دهد

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران با حضور در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر  لایحه بودجه پیشنهادی سال 96 را ارائه می کند.

شهردار تهران امروز آخرین لایحه بودجه مدیریت شهری را به شورا ارائه می کند و این در حالی است که گفته شده است بودجه سال 96 شهرداری تهران نزدیک به 18 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان است.

بر اساس این گزارش ارائه بودجه 18 هزار میلیارد تومانی در نگاه اول و مقایسه آن با بودجه سال گذشته شهرداری تهران که رقم آن   17 هزار و 800 میلیارد تومان بوده است نشان می دهد لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در بودجه 96 تنها با افزایش  حدود هزار میلیارد تومان مواجه است  و این در حالی است که این افزایش  تنها برای افزایش حقوق کارمندان طبق مصوبه دولت لحاظ شده است.

گفتنی است تاثیرات ناشی از سیاست های کلان دولت و مجلس در تصویب برنامه ششم توسعه تاثیرگذارترین عامل بر لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران عنوان شده است به طوری که تاکنون مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر با ابراز تاسف از این تصمیمات اعلام کردند که  متاثر از این تصمیمات،  هزار و 600 میلیارد تومان از درآمد شهر تهران در سال 96 از دست رفته است که این موضوع در لایحه پیشنهادی بودجه تاثیر گذار بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: