جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 دی 1395     
آشنایی کودکان منطقه 15 با کاشت نهال

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، کودکان جنوبشرق تهران در آستانه روز هوای پاک با نحوه کاشت دانه  و نهال آشنا شدند.

قاسمی رئیس اداره فضای سبز منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: طی مراسمی که از سوی مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه برای کودکان پیش دبستانی برگزار شد؛ اهمیت کاشت، نگهداری گیاهان و درختان و نقش آنها در داشتن هوای پاک به کودکان پیش دبستانی آموزش داده شد.

به گفته وی در این مراسم که با حضور جمعی از کودکان پیش دبستانی منطقه در فرهنگسرای خاوران برگزار شد، علاوه بر ارائه آموزشهای لازم، کودکان نقاشی هایی را با موضوع هوای پاک بر روی کاغذ و پارچه به تصویرکشیدند و در پایان سوژه های خلق شده از سوی کودکان؛ توسط روانشناس مربوطه مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس اداره فضای سبز منطقه در ادامه خاطر نشان کرد: راهپیمایی نمادین کودکان با شعار "هوای پاک حق ماست" و اهداء گلدان های گل به کودکان  از دیگر برنامه های اجرایی در این زمینه بود.

قاسمی در پایان افزود: از دیگر برنامه های این حوزه که به مناسبت روز هوای پاک اجرا شد می توان به کارگاه آموزشی نگهداری و صیانت از درختان و فضای سبز و آشنایی با حشرات مفید و مضر موجود در فضای سبز اشاره کرد که در مدرسه شهید مفتح این منطقه برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: