جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 دی 1395     
لایحه حمل و نقل پاک در منطقه 12 تقدیم شورای شهر می شود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تقدیم لایحه ای به شورای شهر خبر داد که طی آن حمل و نقل عمومی در منطقه12 تا سال 1404 تنها از طریق مدهای پاک انجام خواهد شد .

مازیار حسینی خاطر نشان کرد : منطقه 12 یک پهنه ویژه شهری با کارکردهای خاص اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی برای پایتخت است که با توجه به حجم بالای تقاضای سفر در آن ، حمل و نقل عمومی و مدیریت سفرهای آن نیز باید به صورت ویژه و متمامیز مدیریت شود .

وی با اشاره به موافقت شهردار تهران با اجرای حمل و نقل عمومی پاک در منطقه 12 تصریح کرد : با نظر شهردار تهران تمامی مدهای حمل و نقل عمومی در این منطقه به سمت وسائل برقی و پاک هدایت می شود که تأثیر قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا و و ارتقای سطح زندگی شهری در این پهنه خواهد داشت .

به گفته حسینی ، مترو ، LRT ، اتوبوس های برقی و هیبریدی ، موتور برقی و تاکسی های برقی و هیبریدی از جمله مدهای حمل و نقلی هستند که می توانند کل جابجایی های این منطقه را به صورتی کاملا پاک تا افق سال 1404 پوشش دهند .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد : حمل و نقل پاک ، تجربه موفق بسیاری از کلانشهرهای توسعه یافته جهان است که تهیه این لایحه بر همین اساس صورت می گیرد و در صورت تصویب شورای شهر می تواند نقطه آغاز یک جریان تأثیر گذار شهری در تهران و سایر کلانشهرهای ایران باشد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: