جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 دی 1395     
اصلاح هندسی 3000 مترمربع از معابر و بزرگراه های منطقه 15

به گزارش گروه عمراه شهری شهرداری نیوز،  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از ایمن سازی بزرگراهها و معابر منطقه با اجرای 3000 مترمربع اصلاح هندسی خبر داد.

مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: ایجاد دور برگردان، پهلوگاه ایستگاه اتوبوس، ایمن سازی تقاطعات، احداث ورودی و خروجی از بزرگراه از جمله اصلاحات هندسی است که از شهریور در بزرگراهها و معابر منطقه از جمله بزرگراه امام رضا (ع) حد فاصل خیابان  سجاد تا امام خمینی(ره)، خیابان  شهرزاد تقاطع پل بعثت و خیابان شهرزاد ورودی شهرک گلها به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به موانع موجود بر سر راه اجرای پروژه اصلاح هندسی از جمله جابجایی درخت در مسیر اجرای پروژه یادآور شد: با اتخاذ راهکارهای مناسب در این راستا؛ تا یک ماه آینده عملیات اجرایی پروژه اصلاح هندسی در منطقه تکمیل و با بهره برداری از  آنها شاهد کاهش تصادفات  در محدوده خواهیم بود.

شایان ذکر است، این پروژه با توجه به ایمن سازی معابر و بزرگراههای شهری با توجه به کارشناسیهای به عمل آمده و تائید اداره کل مهندسی ایمنی و پیشنهاد معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با هدف کاهش تصادفات در بزرگراهها و معابر منطقه در حال اجراست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: