جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 دی 1395     
نقش بسزای بانوان در اقتصاد خانواده، اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره تسنیم گفت: نقش بانوان در اقتصاد خانواده، اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی قابل توجه است.

مجتبی عبدالهی در ادامه این مراسم افزود: در ستاد توانمند سازی بانوان تلاش بر بهبود و رشد وضعیت معیشتی و نقش بانوان در جامعه می شود و امیدواریم با انجام این امور شاهد پیشرفت روزافزون فعالیت های بانوان در جامعه باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نقش بانوان در ترویج سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب بی بدیل است لذا این نمایشگاه در جهت رسیدن به این اهداف برگزار گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون توانسته ایم با تلاش های بانوان در این عرصه به دستاوردهای بسیاری در زمینه مد و لباس اسلامی ایرانی دست یابیم و در این راستا برگزاری اینگونه نمایشگاه ها بسیار کارساز و حائز اهمیت بوده است.

وی اظهار داشت: توانمندسازی بانوان و شکوفایی استعدادهای بالقوه آنان یکی از اهداف محوری برگزاری نمایشگاه تسنیم است و این روند تاکنون به خوبی پیش رفته است.

عبدالهی بیان کرد: حفظ حجاب و عفاف و ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از اولویت دارترین موضوعات در زمینه توانمندسازی بانوان در کشور می باشد لذا امیدواریم با افتتاح این دوره نمایشگاه تسنیم بتوانیم به این مهن دست یابیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در پایان اذعان داشت: با گرایش بانوان به سمت رواج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و استفاده از کالاهای مصرفی داخلی در زمینه عفاف و حجاب بی شگ راه تحریم مصرف کالاهای خارجی هموار خواهد شد و بانوان در این مسیر پیشگام خواهند شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: