جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 دی 1395     
منطقه 22 موفق به دریافت گواهینامه مدیریت یکپارچه(IMS) شد

به گزارش گروه اخبار و مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، جلسه افتتاحیه و اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت اول سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) منطقه 22 با حضور مولائی  شهردار منطقه 22 ، قائم مقام و معاونان ، شهرداران نواحی و روسای ادارات ، نمایندگان ستاد محیط زیست شهرداری تهران و همچنین ممیزین شرکت QUALITY AUSTRIA  اتریش برگزار شد.

مميزي مراقبتی نوبت اول سيستم مديريت يكپارچه (IMS) منطقه 22 توسط ممیزین شرکت QA در کلیه معاونت ها،نواحی چهارگانه و دیگر ادارات منطقه با همکاری و هماهنگی کلیه همکاران و مدیریت شهردار منطقه با موفقیت برگزار شد و بار دیگر منطقه 22 موفق به دریافت گواهینامه های مدیریت کیفیت،مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست شد.

سر ممیز شرکت QA  نیز ضمن تبریک این موفقیت از سوی منطقه 22 بیان کرد که گزارش ممیزین نشان داد که همچون دوره های قبل فعالیتهای کمی و کیفی شهرداری منطقه 22 در بخش های فرهنگی ، عمرانی ، محیط زیست و ایمنی و... با قوت زیاد انجام شده است.

سر ممیز شرکت یاد شده و تیم ممیزی پس از بررسی های همه جانبه از کلیه فعالیت های گوناگون منطقه 22 اعلام کرد که هیچگونه مشکلی را مشاهده نکرده و این منطقه دارای هماهنگی عالی سیستمی است و منطقه 22 برخوردار از الگوهای توسعه پایدار شهری است و دارای نقاط قوت و مثبت بسیار زیادی بوده است و بیانگر این نکته است که اقدامات لازم به موقع و با حداکثر کیفیت در سطح منطقه انجام می شود.

منطقه 22 موفق به دریافت و تمدید گواهی نامه های مدیریت کیفیت ISO9001 ، ایمنی و بهداشت شغلی ISOOHSAS18000   و ISO14000 شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: