جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 دی 1395     
امسال 70 درصد از پروژه متروی دوحه تکمیل می شود

 به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، قطر ریل وارد فاز پیچیده ای از ساخت سیستم متروی دوحه شده و امیدوار است بتواند حدود 70 درصد از این پروژه را تا پایان سال 2017 تکمیل کند.

قطر ریل با توجه به موفقیت های سال 2016، اهداف خوش بینانه ای را برای سال جدید تعیین کرده که متمرکز بر تکمیل پروژه مقرون به صرفه و به موقع خواهد بود.

موفقیت های مهم قطر ریل در سال جاری شامل اعطای قرارداد برای اپراتور مدیریت تجهیزات و ریل، تحویل چهار قطار اولیه متروی دوحه، تست دینامیک اولین قطار در ژاپن و پیش برد آمادگی عملیاتی و توسعه قابلیت های درآمدزایی خواهد بود.

قطر ریل در سال گذشته به موفقیت های متعددی دست یافت و اخیرا نیز پس از اتمام کل تونل سازی های متروی دوحه، تکمیل ساخت پل های راه آهن در این پروژه را جشن گرفته است.

قطر ریل اعلام کرده که اکنون تمرکز ساخت این پروژه وارد فاز پیچیده تر نصب تجهیزات و سیستم های کنترل ریلی، نصب ماشین ها و تجهیزات برقی و مطابقت های معماری شده است. گمان می رود این اقدامات نیز تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

در حال حاضر حدود 37 ایستگاه پروژه متروی دوبی در دست احداث است و بیش از 41 هزار کارگر روی آن کار می کنند. این پروژه مترو تاکنون 202 میلیون نفر در ساعت کار برده و به یکی از کم حادثه ترین پروژه های ساخت و ساز در دنیا تبدیل شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: