جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 دی 1395     
جشنواره نان و نمک در منطقه 22 برگزار شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، همزمان با ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسگری(ع) جشنواره غذایی نان و نمک با شعار غذای سالم جامعه سالم با حضور بیش از 40 نفر از کارکنان و پرسنل شهرداری منطقه 22 برگزار شد.

محمدی حدادان معاون توسعه منابع انسانی منطقه در این جشنواره ضمن اعلام خرسندی از همکاری و همراهی همکاران به منظور شرکت در این جشنواره در سخنانی خاطرنشان کرد:این جشنواره با هدف فرهنگسازی و ترویج مصرف غذای سالم و سنتی در بین کارکنان شهراری تهران و خانواده های آنها، ترویج فرهنگ سلامت در چهار گروه غذاهای سنتی و بومی،دسر و پیش غذا،غذاهای سریع و آسان و غذاهای ملل و فرنگی با هنرنمایی بانوان و آقایان هنرمند منطقه 22 در چیدن سفره غذاهای سالم برگزار شد.

این دوره از مسابقات با داوری 5 تن از کارشناسان آشپزی و متخصصان تغذیه برگزار و از هر بخش پنج نفر برنده و به مرحله بعدی که قرار است با حضور چهار منطقه22، 21، 9 و 5 به میزبانی منطقه 5 در هفته های آینده برگزار شود،راه پیدا نمودند. طبق برنامه ریزی های اداره کل رفاه شهرداری تهران در مرحله دوم منتخبین براساس تقسیم بندی به عمل آمده در یکی از پهنه های شمال ، جنوب ، شرق ، غرب و مرکزی بر اساس موقعیت جغرافیایی منطقه به رقابت خواهند پرداخت و در مرحله سوم ، رقابت نهایی بین برترین های هر پهنه به صورت متمرکز برگزار خواهد گردید.

گفتنی است از سوی معاون توسعه منابع انسانی منطقه از کلیه شرکت کنندگان به طور عام در این جشنواره و به صورت خاص از نفرات برگزیده با اهدای جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: