جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 دی 1395     
در تلاس برای بومي سازي صنعت مترو هستیم


به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدير عامل مترو تهران با اعلام اينكه مترو تهران در صنعت سيگنالينگ به خودكفايي رسيده است به ضرورت همفكري باكارشناسان داخلي وخارجي در جهت ارتقا صنعت مترو تاكيد كرد و گفت:حوشبختانه ٥٠ درصد بخش تجهيزات صنعت مترو تهران متكي به ساخت داخل است و از اين بابت به پيشرفت هاي خوبي دست پيدا كرديم.

هابیل درويش در حاشيه سمينار بومي سازي صنعت سيگنالينگ با تشريح نقش اين صنعت گفت :صنعت سيگنالينگ در حقيقت ايمني مترو را تامين و از حوادث احتمالي مثل برخورد قطارها با يكديگر كنترل كرده و همچنين مسائلي نظير سرعت و ترمز را تحت کنرتل دارد.

وي با اشاره به تشريح فرايند صنعت سيگنالينگ در داخل كشور گفت :حوشبختانه ٥٠ درصد بخش تجهيزات صنعت مترو تهران متكي به ساخت داخل است و از اين بابت به پيشرفت هاي خوبي دست پيدا كرديم . مدیرعامل مترو تهران  تصريح كرد: در راستاي اين هدف با چند شركت داخلي مذاكره كردیم و سيستم سيگنالينگ آنها نيز تست شده وجوابگو بوده و به مرور آن را توسعه خواهم داد.

درويش با اشاره به اهميت برگزاري همايش  بومي سازي صنعت سيگنالينگ گفت:با اينكه ما در صنعت سيگنالينگ به خودكفايي رسيديم اما تبادل اطلاعات با متخصصان كشورهاي گوناگون به ارتقاي توان علمي و صنعتي صنعت مترو كمك مي كند و اين سمينار نيز در همين جهت برگزار شده است .

به گفته مدير عامل مترو تهران بومي سازي صنايع مترو با اتكا به مكتب اقتصاد مقاومتي از اولويت هاي مهم صنعت مترو در اين دوره از مديريت شهري تلقي مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: