جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 دی 1395     
سطح کیفی و ایمنی فعالیت پیمانکاران منطقه 4 ارتقاء می یابد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، قائم مقام شهردار منطقه 4 از شناسایی فرصت های لازم برای افزایش سطح ایمنی و کیفی پیمانکاران حوزه های بهداشت و محیط زیست خبر داد.

مرتضی رحمان زاده در سومین جلسه شورای هماهنگی HSE با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته در سال های اخیر، کیفیت فعالیت پیمانکاران روند رو به رشدی داشته است و اغلب خواسته های مدیریت شهری منطقه 4 در موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی کارگاه های عمرانی یکی از موارد مهم در  مدیریت  HSEاست افزود: یکی از موضوعاتی که در مدیریت HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) به آن توجه زیادی شده است ایمن سازی محیط های کارگاهی و فعالیت های توآم با ایمنی است.

رحمان زاده با تاکید بر ارایه تاییدیه اداره HSE منطقه در خصوص فعالیت های پیمانکاران گفت: تمام تلاش مدیریت شهری بر افزایش سطح کیفی فعالیت ها و دستیابی به استانداردهای بین المللی است و در صورتی که پیمانکاران خود را با سیستم مدیریت HSE وفق ندهند از فعالیت آن ها جلوگیری خواهد شد.

قائم مقام شهردار منطقه 4 گفت: به منظور افزایش کیفی فعالیت های پیمانکاران در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست کلیه پیمانکارانی که تمایل به همکاری با این منطقه را دارند ابتدا باید با همکاری اداره HSE منطقه 4 نسبت به تهیه HSE PLAN  اقدام نمایند.

وی با تاکید بر افزایش ایمنی بوستان ها و آبنماهای سطح منطقه 4 افزود: به منظور کاهش حوادث ناشی از المان ها و تجهیزات مستقر در بوستان ها، کلیه اقدامات پیشگیری و ایمن سازی این تجهیزات به ویژه آب نماها باید در اولویت واحد HSE قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: