جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 دی 1395     
اینجا هوا به میل تو تغییر می کند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، اولین نشست شورای سیاستگذاری هفته هوای پاک با شعار "اینجا هوا به میل تو تغییر می کند" برگزار گردید.

محمدمهدی گلمکانی در اولین نشست شورای سیاستگذاری هفته هوای پاک که با حضور و مسئولین محیط زیست مناطق 22گانه شهرداری تهران برگزار شد، با اشاره به آلودگی های اخیر هوای تهران گفت: کانون های محیط زیست محلات شهر تهران بهترین انتخاب جهت جلوگیری از آلودگی های محیط زیست به ویژه معضل آلوگی هوا می باشند که باید از ظرفیت آن ها حداکثر استفاده را برد.

وی با معرفی شعار هفته هوای پاک "اینجا هوا به میل تو تغییر می کند"، افزود: کانون های محیط زیست می توانند با ارائه برنامه ها و طرح های جذاب و پرورش یافته و ایجاد حس مسئولیت پذیری در شهروندان، مشارکت آن ها در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا را افزایش داده و جلب نمایند.

رئیس ستاد محیط زیست در پایان نشست خواستار آماده سازی کانون های محیط زیست و آموزش اعضای آن ها جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته هوای پاک از مسئولین محیط زیست مناطق 22 گانه شد.

لازم به ذکر است در اولین نشست شورای سیاستگذاری هفته هوای پاک، هر یک از مسئولین محیط زیست مناطق 22گانه برنامه های ویژه خود در هفته هوای پاک را ارائه نمودند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: