جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 دی 1395     
اتمام عملیات ساخت مجموعه ورزشی بزرگ آزادگان در محله تهرانپارس

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 8 از اتمام عملیات ساخت مجموعه ورزشی آزادگان در شرقی ترین نقطه شرق تهران خبر داد و گفت: پروژه عمرانی مجموعه ورزشی آزادگان به عنوان مهم ترین عملیات عمرانی در حوزه توسعه سرانه ورزشی درشرق تهران و فعالیت شاخص شهرداری منطقه 8 محسوب می شود.

بهمن نوری در این باره گفت:«احداث مجموعه ورزشی آزادگان در محله تهرانپارس یکی از مهم ترین فعالیت های عمرانی در حوزه سرانه  ورزش منطقه 8 محسوب می شود که اکنون با 10هزار متر مربع مساحت پس از وضعیت تجهیز تاسیسات اتمام یافته است.

شهردار منطقه 8 در ادامه افزود:این پروژه در طول زمان ساخت با سرعت قابل قبول و پیشرفت فیزیکی خوبی قرار داشت که براساس زمانبندی مدیریت شهری طبق استاندارد در زمان تعیین شده مراحل ساخت آن به پایان رسید و به زودی به بهره برداری می رسد که با راه اندازی آن سرانه ورزشی منطقه افزایش یافته و به استاندارد های مدیریت شهری نزدیک می شویم.

وی اضافه کرد:با توجه به این که مجموعه ورزشی آزادگان در شرق منطقه واقع شده است با تکمیل این پروژه عمرانی در حوزه ورزش ما دیگر نه تنها شاهد کمبود سرانه ورزشی نخواهیم بود بلکه درصد قابل توجهی از نیازهای ورزشی در این منطقه رفع می شود.

 نوری تصریح کرد:مجموعه ورزشی  بزرگ  آزادگان  دارای استخر، سونا و جکوزی های   چندین سالن چند منظوره شامل: سالن فوتبال ، بسکتبال، والیبال، ایروبیک، رزمی، پینگ پونگ وبدنسازی و زمین چمن زمین مصنوعی است که در طول هفته برای استفاده آقایان و بانوان برنامه ریزی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: