جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 دی 1395     
اتوبوس تغذیه در شمال تهران مستقر شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، به مناسبت هفته بسیج ملی تغذیه سالم، اداره سلامت شهرداری منطقه یک با مشارکت مرکز بهداشت شمیرانات اقدام به استقرار اتوبوس تغذیه در شمال تهران نمود.

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک  با اعلام این خبر افزود : طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی غذای سالم یا ایمن، غذایی است که از مواد اولیه سالم و ایمن تهیه شده باشد و دردنياي امروز مساله تغذيه و رابطه آن با سلامتي و بهداشت بدن اهميت اساسي يافته است ،زيرا پايه و بنيان يک زندگي موفّق و سرشار از تلاش و سازندگي را تشکيل مي دهد از سوي ديگر فرد مي تواند به سلامتي جسماني و رواني مناسب و آمادگي ورزشي دست يابد که در مورد نوع تغذيه و برنامه غذايي خود اطلّاعات کامل داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: همزمان با هفته بسیج همگانی تغذیه و لزوم ارتقاء سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگیف اتوبوس تغذیه با استقرار تیم آموزشی در داخل آن ، درجوار مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم ( ع ) مستقر و اقدام به آموزش شهروندان نمود .

وی گفت: هفته بسیج ملی تغذیه سالم از ۲۹ آذرماه  شروع شده و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد، و  شهروندان با مراجعه به این اتوبوس‌ها که هر روز در یکی از میادین اصلی شهر مستقر بودند از وضعیت چاقی، اضافه وزن، قند و فشار خون خود مطلع شدند.

کارگران خاطر نشان ساخت: این اتوبوس در زمان استقرارش در پایانه اتوبوسرانی تجریش به بیش از 300 نفر از زائران و شهروندان خدماتی همچون تن سنجی، اندازه گیری بی ام آی، مشاوره تغذیه، توزیع بروشور را ارائه نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: