جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 دی 1395     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد:
تهیه پیوست زیست محیطی برای پروژه شهیدشوشتری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه بزرگراه شهید شوشتری آغاز نشده است، گفت: پیوست زیست محیطی این پروژه  تهیه و در اختیار سازمان محیط زیست استان تهران قرار خواهد گرفت.

علیرضا جاوید با بیان اینکه پروژه بزرگراه شهیدشوشتری از پروژه های حائز اهمیت بزرگراهی پایتخت است، افزود: این بزرگراه می تواند حجم ترافیک شرق شهر تهران را کاهش دهد.

وی تاکید کرد: هم اکنون در حال رایزنی با مسئولان اداره کل محیط زیست استان تهران هستیم تا برای 5 کیلومتر از مسیر این بزرگراه که در پارک جنگلی سرخه حصار و مناطق طبیعی حفاظت شده اطراف آن قرار دارد مجوز های لازم را اخذ کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه طبیعتا بلافاصله پس از اخذ مجوزهای لازم عملیات اجرایی پروژه بزرگراه شهید شوشتری آغاز خواهد شد، تصریح کرد: زمان بهره برداری از این پروژه نیز قطعا پس از آغاز عملیات اجرایی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی را با مسئولان محیط زیست استان تهران برگزار کرده و نظرات آنها اخذ شده است،خاطرنشان کرد: فعلا اولویت ما اخذ مجوزهای لازم از سازمان محیط زیست برای آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگراه شهیدشوشتری است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: