جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 دی 1395     
پاهای کارتن خواب44ساله قطع شد

خبرآنلاین: مدیر بیمارستان بعثت همدان گفت: کارتن خواب 44 ساله که در آذرماه امسال از پلیس راه همدان به بیمارستان بعثت منتقل شده بود، هر دو پای خود را جهت حفظ جانش از دست داد.

حمید کیانی، مدیر بیمارستان بعثت همدان در گفتگو با خبرنگار با اعلام مطلب فوق افزود: پزشکان معالج این بیمار در همان زمان که به بیمارستان بعثت منتقل شده بود، اعلام کرده بودند که باید پای او جهت پیشگیری از سرایت عفونت به دیگر نقاط بدنش قطع شود

وی خاطرنشان کرد: این بیمار رضایت به قطع پایش نمی داد و کار به دادستانی کشیده شد و در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه بیمارستان بعثت، خانواده این کارتن‌خواب نیز پیدا شدند و علیرغم سعی پزشکان در جدا کردن بافت‌های مرده، تلاش‌ها نتیجه نداد و هر دو پای این بیمار از ناحیه مچ به پائین قطع شد.
 
پاهای کارتن خواب 44 ساله قطع شد


کیانی اظهار داشت: هفته گذشته پس از جراحی و بهبودی بیمار، این شخص تحویل بهزیستی همدان شده است.

رئیس بیمارستان بعثت همدان با اعلام اینکه قطع هر دو پا با رضایت وی و خانواده اش انجام شده، افزود: خانواده بیمار وقتی پیدا شد و کارها سریع‌تر پیش رفت، هرچند اگر خود او نیز اجازه عمل نمی‌داد با حکم دادستانی پایش را قطع می‌کردیم تا بتواند زنده بماند.


لازم به ذکر است، در آذر ماه، بیمار کارتن‌خوابی که به علت نداشتن جا و مکان روزگار خود را در کنار پلیس راه همدان به تهران سپری می‌کرد، پس از سرمای شدید هوا و یخ زدگی به بیمارستان بعثت منتقل شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: