جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 دی 1395     
نوسازی مینی بوس ها به ثمر نشست :
نوسازی مینی بوس های فرسوده کشور 30 سال طول می کشد!

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور از آغاز تحویل اولین سری از مینی بوس های جایگزین به متقاضیان خبر داد و گفت : در راستای طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور، به زودی حدود 50 تا 60 دستگاه مینی بوس جایگزین تحویل متقاضیان می شود.

غلامرضا غضنفری اظهار داشت : پیش بینی می شود 390 تا 400 نفر از متقاضیانی که اقدام به ثبت نام در طرح نوسازی نمودند تا پیش از پایان سال جاری ،مینی بوس جایگزین را دریافت نمایند.

وی افزود: تاکنون حدود 400 نفر برای دریافت تسهیلات و اسقاط مینی بوس های فرسوده ثبت نام و تعداد 40 تا 50 نفر از این افراد موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شدند .

وی با اشاره به روند کند طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور ، افزود : البته در تلاشیم تا روند اجرای طرح را با حمایت سازمان راهداری و همکاری بانک ها و شرکتهای خودروساز در تحویل به موقع خودروها تسریع شود.

وی گفت: سرعت بسیار کم بانک ها در اختصاص تهسیلات و همچنین کندی مراکزاسقاط موجب گردیده جریان نوسازی مینی بوس های فرسوده روندی مناسبی نداشته باشد.

وی افزود : با این روند تا 30 سال آینده نیز نوسازی مینی بوس های فرسوده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت همراهی بانک ها و سایر بخش ها و رفع موانع موجود ، قطعا روند نوسازی سرعت بیشتری خواهد یافت.

وی با توجه به تعهد دولت در بهبود جریان نوسازی در این بخش اظهار داشت : دولت وعده داده که جریان نوسازی مینی بوس ها در کشور سرعت بیشتری یابد.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور در ادامه در خصوص تداوم اجرای طرح نوسازی مینی بوس ها گفت : در سال آینده نیز طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور ادامه خواهد یافت.

غضنفری با اشاره به وجود بیش 70 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در کشور گفت : با این روند چنانچه سالی 5 هزار دستگاه مینی بوس نوسازی شود ، جریان خروج مینی بوس های فرسوده 20 سال زمان خواهد برد.

به گفته وی در حال حاضر نزدیک به 95 درصد از ناوگان مینی بوسرانی در کشور فرسوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: