جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 مهر 1393     
خط 3 مترو تا پایان سال به شهرک قائم می رسد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مجری نیمه شمالی خط 3 مترو تهران با بیان اینکه این خط تا پایان سال تکمیل می شود گفت: نیمه شمالی خط 3 از ایستگاه شهید بهشتی تا شهرک قائم به طول 18 کیلومتر با 13 ایستگاه در دست احداث است که در تلاشیم این بخش از خط را تاپایان سال تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

عظیم عراقی افزود: بخش شمالی خط 3 در دست احداث است که عملیات عمرانی احداث تونل های این بخش تا پایان سال کامل می شود و بعضی از ایستگاههای آن  به بهره برداری می رسد. البته از برخی ایستگاه ها نیز قطارهای مترو عبور می کنند تا به مرور ایستگاه های میانی هم به بهره برداری برسند.

وی دامه داد: در مرحله نخست سه ایستگاه شهید زین الدین،میدان نوبنیاد و شهرک قائم مورد بهره برداری قرار می گیرند و مسافرگیری در آنها محقق خواهد شد، سایر ایستگاه ها نیز در برنامه ای کوتاه مدت افتتاح می شوند.

 عراقی با بیان اینکه آخرین ایستگاه این خط در شمال پایتخت، ایستگاه قائم واقع در بلوار قائم است گفت: در مجموع تاکنون ساخت تونل های نیمه شمالی خط 3 بیش از 91 درصد و ایستگاه های آن نیز حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مشکل خاصی برای تکمیل این پروژه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در ایستگاه هایی که که تا پایان سال به بهره برداری رسمی می رسد پیشرفت فیزیکی ساخت تونل 100 درصد و ساخت ایستگاهها نیز 80 درصد بوده است.

مجری نیمه شمالی خط 3 تاکید کرد: تمام معارضات تاسیساتی، ساختمانی و.. در مسیر نیمه شمالی خط 3 رفع شده است و تمام تملک های لازم برای ساخت ورودی ایستگاه های این بخش نیز محقق شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: