جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 دی 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد:
اجرای عمليات كاشت نشاء فصلی و نگهداري گلها در سطح منطقه دو

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو  از اجرای عمليات كاشت نشاء فصلی و نگهداري گلها در سطح منطقه دو خبر داد .

عباس صمدیان معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو با اعلام این خبر گفت : هر ساله با فرارسیدن فصل زمستان و بوجود آمدن شرایط آب و هوایی خاص و ايجاد تغيير در مراحل رشد گیاهان ،اداره فضای سبز منطقه عملیات خاصی را برای كاشت و نگهداری گلهاي فصلی در نظر مي گيرد كه رشد هر چه بهتر اين گیاهان را تضمین مي كند.

وی افزود: شخم زدن کامل خاک تا عمق 20سانتی متر،حذف کامل علف‌های هرز، استفاده از کود هاي ارگانيك و دامی قبل و بعد از کاشت، رعایت اصول طراحی در کاشت نشاءهای فصلی و حذف گل‌های خشک‌شده، از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

صمدیان گفت : همچنين در زمان کاشت قطعات گل‌کاری و ایجاد فرش‌های گل، محل‌هایی كه توسط كارشناسان اداره فضاي سبز منطقه انتخاب مي شود داراي منظر وسیع بوده و جهت کاشت گلها مناسب مي باشد و سعي مي شود از کاشت بی‌رویه و پراکنده نشاءهای فصلی اجتناب شود .

صمدیان  خاطر نشان کرد: عملیات کاشت نشاء فصلی بزرگراه همت و رمپ و لوپ های آن به متراژ 2700 مترمربع متناسب با شرایط آب و هوایی اجرا شده است که با توجه به ظرافت و وجود گل‌های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای این بزرگراه بخشیده است.

وی در پایان از شهروندان تقاضا کرد به دلیل حفظ زیبایی سیمای منطقه در نگهداری این فضاها با اداره فضای سبز منطقه همکاری كنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: