جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 دی 1395     
بهره برداری از مرکز فرآموز منطقه21

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مرکز فرآموز منطقه 21 به همت اداره سلامت این  منطقه با هدف آموزش مهارتهای رفتاری درسنین کودکی به بهره برداری رسید.

دکتر جمال بافرانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت:با توجه به رویکرد اجتماعی محور برنامه های مدیریت شهری،اختصاص محیطی آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در راستای ارتقای مهارت های رفتاری در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  قرار گرفت و با پیگیری های انجام شده مرکز فرآموز منطقه 21 آغاز به فعالیت کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از ایجاد این مرکز آموزش مهارت های رفتاری به صورت آموزش غیر مستقیم به کودکان (سن ۶تا ۱۲ سال) است،تصریح کرد:آموزش در این مرکز توسط مربیان مجرب و آشنا با مباحث روانشناسی و مهارت های رفتاری کودکان صورت می گیرد و دانش آموزان نیز به صورت اردوهای دانش آموزی از طرف مدرسه با هماهنگی قبلی با مرکز فرآموز در آموزش های این مرکز شرکت می کنند.

شهردار منطقه21 در این خصوص افزود:در این مرکز رفتارهای "جرات مندانه ""شامل مهارت نه گفتن، افزایش اعتماد به نفس و بیان احساسات آموزش داده می شودو در پایان برنامه ها به دانش آموزان  و کودکان هدایایی به رسم یادبود  اهدا می شود.

بافرانی در پایان گفت: امیدواریم بحول و قوه الهی گام های موثری در راستای  تحقق شعار شهروند سالم و خانواده سالم با راه اندازی این مرکز فرآموز و مراکز این چنینی برداریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: