جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 مهر 1393     
پل های تقاطع بزرگراه های حکیم و تهران –کرج پروژه برتر بتنی کشور شدند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، هیات داوران مسابقه طرح برتر بتنی دوازدهمین همایش انجمن بتن، پل های تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 را به دلیل کیفیت مطلوب مدیریت، طراحی و اجرا، به عنوان پروژه برتر انتخاب و از حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان کارفرمای این پروژه تقدیر کرد.

امسال 8 پروژه در زمینه های مختلف ساختمانی، پل و تونل، سازه های آبی، سازه هایی که در ساخت آنها از فناوری های نوین بتن بهره گیری شده و همچنین سازه هایی که فرآیند ساخت آنها با صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی و کاهش آلاینده های محیط زیست همراه بوده است در این مسابقه شرکت داشتند که از این میان 4 طرح به عنوان پروژه های برتر بتنی شناخته شدند.

به این ترتیب علاوه بر پل های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با آزادراه تهران- کرج که تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 موسوم است، پروژه ورزشگاه 50 هزار نفری شیراز، پروژه مخزن آب هوایی جزیره کیش و پروژه مجتمع سیتی سنتر اصفهان به عنوان پروژه های برتر بتنی سال 1393 معرفی شدند.

امسال دوازدهمین همایش انجمن بتن همزمان با ششمین کنفرانس ملی بتن به همت انجمن بتن ايران و با همكاري وزارت راه و شهرسازي، وزارت كشور، وزارت نيرو، سازمان بنادر ودريانوردي و دانشگاه آزاد اسلامي در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد و در نمایشگاه جنبی این همایش 2 روزه، تعدادی از شرکت های فعال در صنعت بتن، آخرین توانمندی ها و نوآوری های خود را به نمایش گذاشتند.

بزرگداشت استاد احمد حامی بنیانگذار مهندسی نوین و پدر مهندسی عمران ایران از دیگر برنامه های جنبی دوازدهمین همایش روز بتن بود.

تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی2 از مجموعه پل های صندوقه ای پیش ساخته بتنی است و وظیفه برقراری ارتباط ادامه بزرگراه شهید حکیم و تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی1 با آزادراه تهران- کرج را بر عهده دارد. بهره برداری از این پروژه علاوه بر تکمیل حلقه بزرگراهی در محدوده غرب پایتخت، کمک شایانی به کاهش بار ترافیک در محورهای بزرگراهی این محدوده از شهر تهران خواهد کرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: