جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 دی 1395     
دو پروژه BRT جدید در سان فرانسیسکو و نوادا بودجه دریافت می کنند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل فدرال از بودجه ای در حدود 75 میلیون دلار برای ساخت پروژه BRT خبر داد که خدمات حمل و نقل در یکی از شلوغ ترین مسیرهای اتوبوسی در سانفرانسیسکو را به طور قابل توجهی ارتقا خواهد داد.

هم چنین بودجه ای 39 میلیون دلاری برای ساخت پروژه BRT خیابان چهارم بین رینو و Sparks در شهر نوادا در نظر گرفته شده است.

وزیر حمل و نقل ایالات متحده، آنتونی فاکس گفت: "دفتر اوباما مفتخر است که با شهر سان فرانسیسکو همکاری می کند تا خدمات حمل و نقل مطمئن تر و مدرن تر را برای شهروندان این منطقه شلوغ فراهم سازد. این خطوط BRT جدید دسترسی به محل کار و مراکزبهداشتی را ارتقا می دهند."

خط BRT 3.2 کیلومتری در لاین هایی مشخص از بزرگراه 101/Van Ness Avenue فعال خواهد شد که مسیر اصلی برای مسافرانی است که بین پل گلدن گیت و مرکز شهر سان فرانسیسکو رفت و آمد می کنند. این پروژه شامل 9 ایستگاه با سایه بان های مخصوص مسافران، نصب تابلوهای راهنمایی، بهبود موقعیت برای عابران پیاده و خرید اتوبوس های جدید است.

سازمان حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو پیش بینی می کند که این پروژه BRT در سال 2020 افتتاح شده و در سال اول به طور میانگین 52400 سفر در هفته داشته باشد.

در عین حال خط BRT 4.9 کیلومتری جدید در نوادا در بزرگراه قدیمی Highway 40 تاسیس خواهد شد که مناطق تجاری مرکزی را به رینو و Sparks متصل می کند. این پروژه شامل خرید چهار اتوبوس برقی، یک ایستگاه شارژ سریع و چهار ایستگاه به همراه اطلاعات در زمان حقیقی و بهبود موقعیت برای عابران پیاده و دوچرخه سواران است. گفته می شود این خط BRT در سال 2019 آماده سرویس دهی خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: