جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 دی 1395     
مدير واحد صدور آرم سازمان ترافيك:
امكان ويرايش درخواست براي متقاضيان آرم طرح ترافیک96 فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدير واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافيك گفت: امكان ويرايش درخواست ثبت نام بر روي سامانه ثبت نامي طرح ترافيك ٩٦ فراهم شده است.

مصطفي قنبرنژاد با بیان اينكه امكان ويرايش درخواست براي متقاضيان در سايت ثبت نامي فراهم شده است، گفت: آن دسته از شهرونداني كه به هر دليلي نياز به ويرايش درخواست خود دارند مي توانند از طريق سايت ثبت نام و ارايه كد رهگيري تا پايان مهلت اعلام شده ثبت نام (١٥ دي ماه) نسبت به ويرايش درخواست خود اقدام كنند.

قنبرنژاد تصریح کرد: شهروندان با وارد کردن کدرهگیری و ورود به صفحه پروفایل شان، با انتخاب گزینه «ویرایش درخواست» از ابزار پروفایل من می توانند نسبت به ویرایش درخواست خود اقدام کنند .

وی تاکید کرد: متقاضیان در نظر داشته باشند که پس از بسته شدن سایت ثبت نامی دیگر امکان ویرایش درخواست وجود ندارد و بررسی ها و سنجش شاخص دریافت آرم از روی مستندات و اطلاعات وارد شده صورت می گیرد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 45هزار درخواست حقیقی و حقوقی در سامانه طرح ترافیک ثبت شده است، گفت: متقاضیان تنها تا پایان روز پانزدهم دی ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام جهت دریافت آرم طرح ترافیک 96 اقدام کنند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: