جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 مهر 1393     
6راه برای داشتن پوستی سالم در پاییز

باشگاه خبرنگاران: پوست انسان حساسیت بالایی دارد و باید با آن به درستی رفتار کرد. هر اشتباه کوچک می تواند باعث از بین رفتن پوست شما و به وجود آمدن هزینه های مختلف برای درمان آن باشد. در فصل پاییز اگر دوست دارید بهترین پوست را داشته باشید باید با ما تا به انتهای این مطلب همراه باشید .

* در زمان شست و شوی پوست باید دقت داشته باشیم که از محصولات پاک کننده قوی و آب آهک دار دوری کنیم و در حین تمیز کردن پوست باید با ملایمت و به وسیله یک محصول پاک کننده با pH خنثی باشد.

*موقع خشک کردن پوست حوله نرمی را انتخاب کنیم و آن را روی پوست صورت یا بدنتان با خشونت نکشید بلکه به صورت ضربه‌ای آرام پوست را خشک کنیم.

*در سطح پوست یک لایه هیدرولیپدیک وجود دارد که در حفظ و مراقبت از پوست نقش موثری ایفا می‌کند به ویژه زمانی که شرایط جوی پائیز به پوست آسیب می‌رساند، لازم است که در مراقبت از آن کوشاتر باشیم.

* در این فصل از سال، پوست بیش از هر زمان دیگری به عناصر اصلی و مغذی از قبیل ویتامین A و E و اسیدهای چرب نیاز پیدا می‌کند. ویتامین A در مواد مغذی مانند هویج موجود است.

*افرادی که دارای پوست خشک هستند نباید از صابون مایع استفاده کنند، این افراد در محیط خارج از منزل که ناچار به استفاده از این شوینده‌ها هستند، پس از شست و شو باید حتما از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنند.

*استفاده از لباس‌های نخی و صابون‌های مناسب بهترین راهکار مقابله با اگزما و دیگر مشکلات پوستی است و همچنین شست و شو با صابون‌هایی که به نام (بار) در بازار دارویی معروف است، برای پوست‌های خشک توصیه می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: