جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 دی 1395     
خانواده هادی نوروزی؛دریک قدمی مرگ

روزنامه ایران: همسر زنده یاد هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس که همراه پدر و مادر و فرزندانش از حادثه هولناکی جان سالم به دربردند گفت: «خدا را شکرهمگی در سلامتی به سر می‌بریم و هیچ مشکلی نیست.»
 
معصومه ابراهیم پوربا اشاره به حادثه رانندگی شامگاه پنجشنبه اظهارداشت: «در حال عزیمت به شمال و بازگشت به کپورچال ونزدیکی پلیس راه شیرگاه در ترافیک بودیم که ناگهان صدای بوق ممتدی را شنیدم.همان موقع دیدم یک اتوبوس آبی با سرعت بسیاربالا در حال نزدیک شدن به خودروی ما است.
 
درحالی که توان وفرصت هیچ اقدامی را نداشتیم ناگهان اتوبوس به ماشین ما برخورد کرد و بعد آن به یک پراید و ماشین‌های دیگر ودرمجموع به هفت خودرو آسیب زد.
 
وی ادامه داد:هانی، هانا و مادرم صندلی عقب نشسته بودند، پدرم در حال رانندگی بود و من هم جلو نشسته بودم.خوشبختانه مأموران اورژانس آمدند و به ما رسیدگی کردند.
 
البته خیلی هم به ما لطف و محبت داشتند و هانی و هانا را نیز شناختند و بخوبی از آنها مراقبت ودرمانشان کردند.دست، پا و سر هانی و هانا پر ازخرده‌های شیشه بود خدا را شکرازحادثه وحشتناکی جان سالم بدربردیم و اتفاق حادی رخ نداد. مادرم نیز از ناحیه سر آسیب دیده بود و پس از تزریق سرم و درمان، ترخیص شد و هم‌اکنون هم در کپورچال هستیم.ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: باورکنید درآن لحظه‌ها همگی‌مان مرگ را پیش چشمانمان دیدیم و خدا به ما لطف کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: