جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
افزودن اتوبوس های برقی به ناوگان حمل ونقل شهر Bilbao

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهر Bilbao در اسپانیا دو اتوبوس تمام برقی Irizar i2e جدید خواهد داشت که به ناوگان کنونی اتوبوس های این شهر پیوسته و در چند خط استفاده خواهند شد.

این دو اتوبوس 12 متری جدید تمام برقی بوده و آلایندگی صفر دارند و با هدف بهینه سازی استفاده انرژی و بهبود عملکرد اتوبوس های شهری Bilbao طراحی شده اند.

این اتوبوس های بی سر و صدا و بدون آلایندگی دارای طیف حرکتی 200 کیلومتر با یک بار شارژ بوده و از باطری های سدیم نیکل بهره می برند که نیروی موتور برقی آن را تامین می کند که قدرت 180 کیلووات و گشتاور 1500 نیوتون متر دارد. این اتوبوس ها با سیستم احیای انرژی ترمز به صوت برق، عمر باطری طولانی تری دارند.

این اتوبوس ها علاوه بر تمام ویژگی های رفاهی، دسترسی آسان و ایمنی به شارژرهای USB و تمام سیستم های ضروری مدیریت بهینه ناوگان مجهز هستند.

هم چنین ایستگاه های شارژ و سیستم های شارژ هوشمند این اتوبوس ها نیز برای ناوگان حمل و نقل این شهر تامین شده اند که به صورت خودکار مصرف برق را مدیریت و بهینه سازی می کنند.

معاون شهردار Bilbao، Alfonso Gil اظهار داشت: "با خرید این اتوبوس ها، شهر Bilbao اولین حمل و نقل عمومی جاده ای را در اسپانیا خواهد داشت که اتوبوس های برقی را در ناوگان خود دارد. Bilbao بار دیگر پشتاز نوآوری تکنولوژی در ارائه خدمات در منطقه است. این پیشرفت، بخشی از تعهد شورای شهر برای بهبود محیط زیست و پایداری محیطی و تحقیق برای راه کارهای کاهش تاثیر حمل و نقل عمومی بر محیط زیست است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: