جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
در جلسه هم اندیشی ناظران برتر سامانه 1888 منطقه 22 صورت گرفت؛
تقدیر از ناظران فعال سامانه نظارت همگانی منطقه 22

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، با حضور کشاورز رئیس گروه مشارکت های مردمی سامانه 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران، قمیان قائم مقام و محمدی حدادان معاون منابع انسانی منطقه 22 از ناظران و فعالان سامانه نظارت همگانی 1888 این منطقه تقدیر به عمل آمد.

کشاورز ضمن تقدیر از توجه و پیگیری ناظران افتخاری درون و برون سازمانی به بیان سیاستهای کلی شهردار تهران مبنی بر توسعه اجتماعی مشارکت های مردمی در همکاری و همیاری با مسئولان این سامانه در سطح منطقه و فعالیت گسترده آنها در عرصه مدیریت شهری و مدیریت مردم محور پرداخت.

وی با بیان اینکه ایجاد فرهنگ پاسخگویی مدیران شهری به شهروندان یکی از کارکردهای مهم و موثر سامانه های 137 و 1888 است،گفت: از آنجایی که مدیریت شهری کار خود را بر مشارکت درون و برون سازمانی بنا نهاده است، راه اندازی این سامانه ها یکی از اقدامات موثر در جهت انعکاس مشکلات و برنامه ریزی بر مبنای نیازهای شهروندان بوده وخوشبختانه تا به امروز این سامانه ها، مشارکت برون سازمانی را جلب نموده است.

در ادامه سپس گودرز کارشناس اداره ناظرین سامانه 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران نسبت به ارائه پاور پوینت در خصوص گزارش عملکرد ناظران مناطق 22 گانه در سالهای 94-95 کرد. سپس ناظران نسبت به طرح سوال و ارائه پیشنهادات خود جهت بهبود وضعیت و رسیدگی به مشکلات پرداختند که گودرز نسبت به پاسخگویی به سوالات حوزه ناظران و قمیان نسبت به پاسخگویی و تشریح کامل عملکرد منطقه و سوالات مربوط به مدیریت منطقه 22 پرداخت و اعلام کرد که مسئول سامانه جهت ارتباط بیشتر ناظران با شهرداری هماهنگی لازم را انجام دهد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه 22 از زحمات ناظران منطقه تقدیر به عمل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: