جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 دی 1395     
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران:
ورود اتوبوس دوطبقه گردشگری تا 2 ماه آینده به پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از آغاز به کار 3 رینگ گردشگری تا پایان سال خبر داد و گفت: پیش بینی کرده ایم تا دو ماه آینده نخستین اتوبوس دوطبقه گردشگری هاپ آن هاپ منطبق با استانداردهای جهانی وارد پایتخت شود.

فرزاد هوشیار پارسیان با بیان اینکه شهرداری تهران طی سال های اخیر 15 رینگ گردشگری را در ایام نوروز در پایتخت فعال کرده است، اظهار کرد: به تازگی تمهیدات لازم را برای فعالیت این رینگ ها در تمام ایام سال فراهم کرده ایم و علاقه مندان از طریق تماس با سامانه 137 و بازدید از سایت visit.tehran.ir  می توانند آخرین اطلاعات مربوط به تورها را دریافت کنند.

وی افزود: در حال حاضر 15 تور تمام روز و 15 تور نیم روز با هزینه پایین این آمادگی را دارند تا خدمات لازم را در رینگ های گردشگری به شهروندان ارائه دهند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به برنامه های آتی این ستاد و افزایش رینگ های گردشگری گفت: در حال حاضر اقدامات لازم برای راه اندازی 3 رینگ جدید در دست اجراست، به  طوری  که تا پایان سال مسیرهای گردشگری در محورهای سی تیر، امام خمینی (ره) و بهارستان پذیرای گردشگران خواهند بود.

هوشیار در پاسخ به این سوال که این رینگ های گردشگری از چه ویژگی های خاصی برخوردارند، تصریح کرد: یکی از نقاط تمایز این مسیرهای گردشگری حضور اتوبوس های هاپ آن هاپ است. ظرف دو ماه آینده اولین اتوبوس دوطبقه با استانداردهای جهانی وارد پایتخت می شود. البته ما تمهیدات لازم را برای حضور 5 اتوبوس هاپ آن هاپ دیده ایم.

وی عنوان کرد: علاوه بر این قرار است در رینگ بهارستان خودروهای بدون سقف با ظرفیت جا به جایی 9 نفر مستقر شوند و بازدید از موزه ها در قالب تور امکان پذیر باشد.

به گفته رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مسیر گردشگری بهارستان بیش از 16 جاذبه گردشگری از جمله مدرسه عالی شهید مطهری، ساختمان مجلس قدیم، باغ نگارستان و ... وجود دارد.

هوشیار در پایان به راه اندازی رینگ گردشگری شمال تهران اشاره کرد و گفت: همان طور که پیش تر اعلام شد در نظر داریم تا مسیر گردشگری را در محدوده امام زاده صالح (ع) فعال کنیم که البته این موضوع در حال حاضر جزو اولویت های ما نیست. با این حال امیدواریم در آینده ای نزدیک فعال سازی رینگ گردشگری منطقه یک را به سرانجام برسانیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: