جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 دی 1395     
کارت سوخت در برزخ تصمیم گیری نمایندگان ملت

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، نمایندگان مجلس در حالی که به یک فوریت طرحی رای موافق دادند که در صورت تصویب نهایی آن، دولت ملزم به حفظ کارت سوخت هوشمند خواهد بود.این درحالی است بلاتکلیفی در مورد کارت سوخت همچنان ادامه دارد به طوری که گفته می شود حفظ یا حذف کارت سوخت در انتظار تصمیم مجلس نشینان است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت اعضای این کمیسیون با ابقای کارت سوخت گفت: طرح یک فوریتی حفظ کارت سوخت که پیش از این فوریت آن در مجلس به تصویب رسیده بود پس از بحث و بررسی، در نهایت مورد تصویب اعضای کمیسیون انرژی قرار گرفت و کمیسیون با ابقای کارت سوخت موافقت نمود.

حسین امیری خامکانی اظهار داشت: با توجه به تصویب کلیات و جزییات طرح یک فوریتی حفظ کارت سوخت در کمیسیون انرژی ،این طرح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح همچنان در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: طرح یک فویت حفظ کارت همچنان در نوبت دستور جلسه برای طرح در صحن علنی است و تا این لحظه در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس دهم تاکید کرد: با توجه به بررسی لایجه بودجه 96 و بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس احتمالا کمی وقفه در ارائه این طرح در صحن علنی مجلس بوجود خواهد آمد.

خامکانی با اشاره به اثرات مثبت حفظ کارت سوخت در مدیریت مصرف سوخت در کشور گفت: در صورتی که دولت بتواند از اطلاعات موجود در این کارت ها بهره ببرد قطعا برای مدیریت مصرف سوخت در کشور مفید خواهد بود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: