جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 مهر 1393     
ورود موج بارشی جدید به کشور

فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دمای هوا تا پایان هفته جاری در نوار شمالی کشور گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه بارندگی‌ها در برخی نواحی کشور تداوم می‌یابد.

فریبا گودرزی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امروز در برخی مناطق واقع در شمال شرق کشور از جمله خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران رخ دهد البته این در حالی است که در ساعت‌های بعدازظهر از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: به دلیل جریانات گرم و مرطوب از امشب نیز در برخی مناطق واقع در جنوب شرق کشور از جمله جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور ادامه داد: به سبب ورود این سامانه بارشی فردا در مناطق واقع در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی با اعلام اینکه طی روز سه‌شنبه موقتاً از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود ابراز داشت: از چهارشنبه هفته جاری نیز این سامانه بارشی تقویت می‌شود به طوری که در مناطق واقع در شمال غرب و غرب کشور بارندگی‌ها تداوم می‌یابد.

گودرزی همچنین از افزایش نسبی دمای هوا در نوار شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: انتظار می‌رود فردا در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، دامنه‌های البرز، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان و همچنین کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و برخی مناطق لرستان بارش پراکنده باران رخ دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای امروز تهران 21 درجه سانتیگراد و کمینه فردا صبح پایتخت 11 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: