جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 دی 1395     
معاون منابع انسانی شهرداری تهران:
با همه امکانات و ظرفیت های موجود از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران حمایت می کنیم

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون منابع انسانی شهرداری تهران  ارتقاء توان مالی را مهمترین وظیفه صندوق ذخیره کارکنان دانست و بهره مندی از ظرفیت ارکان مدیریت شهری و اعتماد کارکنان شهرداری تهران را از  اصلی ترین سرمایه های مؤسسه به شمار آورد.

تشکری هاشمی معاون منابع انسانی شهرداری تهران در نشستی مشترک با کارکنان آن صندوق و شرکت های تابعه که عصر روز چهارشنبه اول دیماه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: این موسسه درمجموعه مدیریت شهری و نزد کارکنان شهرداری از اعتبار و اهمیت به سزایی برخوردار است و مدیران ارشد مؤسسه برای حفظ این جایگاه و اعتبار مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی گفت:  سود آوری مناسب برای اعضا و سپرده گزاران در اولویت ماموریت های صندوق قرار دارد.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران  به ضرورت  اجرای صحیح اصول مدیریتی نظیر اتخاذ استراتژی های مناسب و پیشبرد آنها با توجه به شرایط و وضع موجود تاکید کرد

وی ادامه داد: تعقل و عقلانیت در برنامه ریزی ها و تصمیمات  میزان و محک ما در سنجش درستی امور است و لازم است در طی مسیـر عملکرد، همواره خود را ارزیابی کنیم.

 تشکری هاشمی نگرش مثبت و اعتماد کارکنان شهرداری تهران را از مهمترین سرمایه های صندوق ذخیره دانست و عنوان کرد: عملکرد این مؤسسه بر مبنای سودآوری قابل بررسی است و این مهمترین ملاک موفقیت صندوق به شمار می رود.

وی گفت: گسترش تعامل و ارتباط اقتصادی صندوق ذخیره کارکنان با بدنه اجرایی شهرداری تهران با رعایت مقررات مربوطه و به منظور تولید و گردش ثروت در این مجموعه موضوعی است  که با همه امکانات و ظرفیت های موجود از آن حمایت جدی خواهد شد و لازم است راهکارهای مناسبی برای تحقق آن اتخاذ  گردد.

احسان شریفی مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در این نشست با اشاره به لزوم بهبود و تسریع در فرآیند اجرای امور در صندوق عنوان کرد: این مؤسسه با توجه به ارایه خدمات مالی به کارکنان شهرداری تهران و فعالیت های اقتصادی خود، شبیه یک بانک است و باید خدماتی  مشابه این نهاد به  ذینفعان ارائه نماید.

وی افزود: بهبود فرآیند های اجرائی در جهت سود آوری مناسب از اولویت های تحول در مؤسسه به شمار می رود.

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: معتقدم کارکنان خدوم این مؤسسه، کارکنان شهرداری تهران، سهامداران و شرکای اقتصادی ذینفعان صندوق هستند که تمامی امور می بایست با هدف رعایت  صرف و صلاح حداکثری آنان برنامه ریزی و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت های مؤسسه ارتقا و توسعه سطح  فعالیت ها و همکاری های تجاری و اقتصادی با اهتمام ویژه دنبال خواهد شد.

 شریفی ادامه داد: معتقدم هم اندیشی و خرد جمعی اصلی ترین راهکار برای تحقق اهداف و چشم انداز ترسیم شده است و به این منظور از تمام کارکنان در این مؤسسه و مجموعه شهرداری تهران انتظار دارم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها همراه و همگام ما باشند.

در این مراسم گزارشی از روند فعالیت های مؤسسه و شرکت های تابعه و همچنین اهم برنامه های در دست اقدام از سوی  مسعود میعادفر عضو هیـأت مدیره صندوق ذخیره کارکنان ارائه گردید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: