جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 مهر 1393     
اولین عکس از لاشه هواپیمای ناجا

شهرخبر: سخنگوی اورژانس کشور با تایید خبر کشف لاشه هواپیمای نیروی انتظامی در منطقه نصرت‌آباد از فوت تعدادی از سرنشینان این هواپیما خبر داد.

مجتبی خالدی  در این باره گفت: از همان دقایق اول بروز حادثه برای هواپیما تیم‌های امداد و نجات و امدادرسانی‌مان را به محل اعزام کردیم و سرانجام در ساعت حوالی ساعت 7 صبح امروز لاشه این هواپیما در منطقه نصرت‌آباد مابین بم و زاهدان کشف شد.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه این هواپیما به کوه برخورد کرده و علت دقیق سقوط آن را مسوولان مربوطه و سازمان هواپیمایی باید اعلام کنند، خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ما تعدادی از سرنشینان این هواپیما فوت شدند اما شمار دقیق آن اعلام خواهد شد.

حوالی ساعت 20:30 شب گذشته هواپیمای ملخی نیروی انتظامی به خلبانی سرهنگ فرخی در منطقه نصرت‌آباد از رادار خارج شده بود و تا صبح امروز اطلاع دقیقی از صحت سقوط آن در دست نبود.

براساس اعلام نیروی انتظامی اسامی سرنشینان این هواپیما عبارت است از سردار "صادقی" معاون ایمنی بازرسی کل ناجا، سرهنگ "خرسند نیا" جمعی پلیس پیشگیری ناجا، سرهنگ "درودگر" جمعی معاونت عملیات، طلوعی، سرهنگ "فرخی" خلبان، سرگرد "خلیل لو" کمک خلبان و ستوان "قویدل" مهندس پرواز .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: