جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 مهر 1393     
تردد 20 هزار تاکسی فرسوده در تهران

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به وجود نزدیک به 20 هزار تاکسی فرسوده در تهران گفت : نرخ بالای سود تسهیلات وهمچنین افزایش قیمت خودروهای جایگزین متاسفانه مشکلات و نگرانی هایی را برای دارندگان تاکسی های فرسوده بوجود آورده است.

مهندس تشکری هاشمی با اشاره به ایجاد برخی مشکلات در روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران گفت : هر چند دولت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی تسهیلاتی از طریق بانک های عامل اختصاص داد اما افزایش قیمت خودروی جایگزین ، سود تسهیلات بانکی و شیوه های پرداخت این تسهیلات همگی موجب شده تاروند نوسازی تاکسی های فرسوده با کندی مواجه شده و گاها متوقف شود.

8 هزار تاکسی فرسوده تا پایان امسال در تهران نوسازی می شود

وی با اشاره به تلاش صورت گرفته جهت رفع مشکل نوسازی تاکسی های فرسوده در ماه جاری افزود : متاسفانه به دلیل عدم رضایت رانندگان تاکسی در خصوص خودروی جایگزین و کیفیت این خودروها تاکنون تنها 400 دستگاه تاکسی نوسازی شده اند اما همچنان پی گیری ها برای نوسازی 4 هزار دستگاه بر اساس برنامه اول تعیین شده ادامه دارد اما با مذاکراتی که با بانک ها صورت گرفته و تسهیلاتی که در مهرماه محقق می شود تلاش بر این است تا پایان سال 8 هزار تاکسی در تهران نوسازی شوند.

جانمایی پایانه های اتوبوسرانی تهران در سه منطقه شرق ، غرب و جنوب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین از جانمایی پایانه های اتوبوسرانی تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت : بر اساس مذاکرات صورت گرفته با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به زودی پایانه جدیدی در سرخ حصار در محدوده شرق تهران ، همچنین پایانه های جدیدی در جنوب و غرب تهران ایجاد و راه اندازی می شود.

تشکری هاشمی در ادامه از ورود 170 دستگاه اتوبوس دو کابین به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت : تا پایان امسال هم ورود تعدادی اتوبوس دو کابین جدید نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود.

وی تصریح کرد : علاوه بر این 170 دستگاه ، 200 دستگاه اتوبوس های دوکابین و تعدادی اتوبوس سه کابین و تک کابین نیز به ناوگان اتوبوسرانی تهران افزوده می شود.

وی همچنین با اشاره به عدم اختصاص اتوبوس های جدیدی به ناوگان حمل و نقل تهران  گفت : این امر موجب شد تا نسبت به بازسازی اتوبوس های فرسوده و از رده خارج اقدام شود به طوری که از اوایل هفته جاری حدود 170 اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل افزوده می شود.

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: