جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1395     
اعطای تسهیلات بلاعوض تا سقف 20 میلیون تومان به اجرای نماي مصوب در بافت هاي فرسوده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 10 از اعطای تسهیلات بلاعوض تا سقف 20 میلیون تومان برای متقاضيان نوسازي به صورت تجمیعی در محدوده بافت های فرسوده در صورت اجراي نماي مصوب کميته نما خبر داد.

عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با اشاره به ایجاد مشوق های لازم برای جلب همکاری شهروندان در بهبود وضعیت بافت های فرسوده گفت: شهرداری تهران با بسیج تمامی پتانسيل ها و امکانات و اجرای برنامه ها برای نوسازي بافت هاي فرسوده اهتمام ویژه دارد.

وی افزود: براي ارتقاء کيفيت زندگي و خدمت گذاری به ساکنان بافت هاي فرسوده، سازمان نوسازي به متقاضيان نوسازي در بافت هاي فرسوده به شرط اجراي نماي تصويب شده از سوي کميته نما 5 تا 20 ميليون تومان کمک بلاعوض اعطا خواهد کرد.

وی افزود: اين هزينه شامل نماهاي اجرا شده در گذشته و يا نماهاي مصوب نخواهد شد و تنها به نماهاي اجرا شده مصوب تعلق خواهد گرفت.

شهردار منطقه با اشاره به نحوه پرداخت این تسهیلات افزود: چناچه ملک تجمیعی باشد تا سقف 20 میلیون تومان طی 2 مرحله 40 درصد در اتمام سقف ها و 60 درصد اتمام نما با تایید مهندس ناظر پرداخت خواهد شد و املاک انفرادی نیز 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت خواهند کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: