جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1395     
هرس 3هزار و 500 اصله درخت در منطقه 7

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، شهردار منطقه 7  ازهرس 3 هزار و 500 اصله درخت در معابر و بزرگراه های منطقه در راستای بحث نگهداشت شهر و بهسازی فضاهای سبز شهری خبر داد.

سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: هرس درختان و درختچه های فضای سبز سطح منطقه، به منظور عملیات به زراعی و طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در دستور کار اداره ی فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 3 هزار و 500 اصله درخت در این منطقه هرس شده و اجرای این عملیات تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: چندین اکیپ از نیروهای متخصص واحدهای فضای سبز نواحی 5 گانه در حال اجرای هرس درختان در بزرگراه ها و خیابان های اصلی هستند و پس از اتمام رفیوژهای بزرگراه ها کار هرس درختان در خیابان های فرعی نیز انجام خواهد گرفت.

شهردار منطقه 7 اظهار داشت: هرس درختان و درختچه های فضای سبز سطح منطقه به منظور حذف شاخه های آفت زده ، خشکه زنی و سبک کردن شاخه های درختان جهت تحمل وزن ناشی از بارش برف احتمالی و همچنین جریان بهتر هوا در میان شاخ و برگ ها و رسیدن نور کافی به درختان در زمستان انجام می شود.

وی جوان سازی، کنترل حجم تاج درخت و کنترل حجم رشد ریشه را از مهم ترین اهداف این طرح خواند و گفت: برقرای توازن بین اندام های هوایی وزیر زمینی درخت، زیبا سازی منظر شهری، ایجاد فرهنگ سازی و پیشگیری از تخریب فضای سبز، رضایتمندی شهروندان و جلو گیری از هرس های خود سرانه درختان، رفع شاخه های خشک، حذف شاخه های بیمار و آراستگی درختان و ایجاد دید کافی برای رانندگان در تقاطع های اصلی و فرعی به خصوص در بزرگراه ها  از مهم ترین مزایای اجرای هرس درختان است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: