جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1395     
برگزاري مسابقات سراسري خانه‌های دوام و ایمنی در مناطق 22گانه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مسابقات سراسری خانه های دوام و ایمنی با هدف  کمک به تثبیت جایگاه این خانه ها در سرای محلات شهر تهران، كمك به هويت بخشي و بازآموزي اعضا در مناطق 22گانه شهر تهران در حال برگزاری است.

حیدر کلهری معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان با بیان این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این دوره از مسابقات که در دو بخش فردی و گروهی برگزار می‌شود، اعضای خانه‌های دوام و ایمنی مناطق 22گانه شهر تهران در پایگاه‌های ویژه مدیریت بحران در گروه‌های شش نفر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود : در بخش نظری، آزمون کتبی به صورت هماهنگ برگزار می‌شود و در بخش عملی در قالب گروه‌های شش نفره در مسابقات برپایی چادر، اطفای حریق و حمل مصدوم رقابت میان گروهی برگزار می شود. به تیم برتر هر منطقه از سوی ستادهای مدیریت بحران مناطق لوح تقدیر و جوایزی اعطا خواهد شد.

به گفته وی فعالیت اصلی خانه های دوام و ایمنی ذیل سه مبحث کلی جذب و آموزش داوطلبان محلی و سازماندهی آنها، حضور و ایفای نقش در پروژه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و تعامل با سازمان‌ها و نهادهای امدادی و خدمات اضطراری زیر نظر مدیر محله تعریف می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: