جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1395     
معاون شهردار تهران:
شهرداری تهران هیچ برنامه ای برای استخدام نیروی انسانی جدید ندارد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: برخی رسانه ها و افراد از افزایش نیرو و استخدام جدید در شهرداری تهران صحبت می کنند که ما به شدت این موضوع را تکذیب می کنیم و شهرداری تهران هیچ برنامه ای برای جذب و استخدام نیروی جدید ندارد.

توسعه شهری و امور شورا امانی ادامه داد: برخی رسانه ها و افراد با خلط مبحث موضوع تبدیل وضعیت را به استخدام نیرو تغییر می دهند، در حالیکه برنامه شهرداری تهران تغییر و تبدیل نوع قرارداد کارکنان شاغل فعلی و موجود است نه جذب افراد جدید از بیرون شهرداری.

معاون شهردار تهران گفت: براساس مجوز دریافتی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در اسفندماه سال 94، شهرداری تهران اجازه دارد با مصوبه شورای استخدامی خود نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شاغل فعلی خود به ثابت آزمایشی از طریق آزمون استخدامی که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می گردد اقدام کند.

وی افزود: هم دولت قبلی وهم سازمان بازرسی کل کشور بارها به شهرداری تهران ابلاغ کرده اند که نسبت به عقد قرارداد مستقیم با کارکنان اقدام شود، به همین دلیل تصمیم گرفته شد کارکنان قراردادی شرکتهای تامین نیروی انسانی بخش خصوصی به شرکتهای تامین نیروی انسانی شهرداری منتقل شوند و آن دسته از کارکنان طرف قرارداد شرکتهای تامین نیروی انسانی وابسته به شهرداری که واجد شرایط هستند از طریق برگزاری آزمون به استخدام رسمی تبدیل وضعیت دهند.

معاون شهردار تهران گفت: این چهارمین مرحله در این دوره مدیریت شهری است که شهرداری تهران با اخذ مجوز از مراجع قانونی ذیربط نسبت به برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت کارکنان شاغل خود اقدام می نماید و کار جدیدی نیست.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران بعضی گزارشات و اظهارات در خصوص افزایش نیروی انسانی شهرداری تهران در یک دهه اخیر به میزان دو برابر را شدیدا تکذیب کرد و آن را ناشی از بی اطلاعی افراد دانست و گفت: در حالیکه در سال 84 فقط شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیش از 18500 نفر نیرو داشته چگونه ممکن است در کل شهرداری در آن تاریخ سی هزار نفر پرسنل شاغل بوده باشند؟!

وی افزود: اسناد و مدارک و آمارنامه های سال 84 شهرداری موجود است و نشان می دهد علیرغم افزایش فوق العاده ماموریت ها و وظایف شهرداری و افتتاح هزاران مرکز فرهنگی – ورزشی – خدماتی و اجتماعی و پروژه های بزرگ، شهرداری تهران افزایش نیرو نداشته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: