جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1395     
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران مطرح کرد؛
شلوغ ترین و خلوت ترین ایستگاه های مترو تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه کمبود واگن یکی از مهمترین موضوعاتی است که سبب شده سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو با استاندارد مورد نظر ما فاصله داشته باشد، خاطرنشان کرد: این در حالیست که طی سال جاری تلاش کردیم با سرویس قطارهای فوق العاده در ایام پرازدحام و پرتردد خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان داشته باشیم.

محمد احمدی بافنده با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو برای فصول مختلف سال متناسب با نیاز شهروندان به استفاده از مترو برنامه ریزی دارد،اظهارکرد: فصل پاییز و زمستان که از یک سو بازگشایی مدارس و از سوی دیگر روزهای بارانی و برفی پیش روست و البته در روزهای انتهای سال به دلیل افزایش سفرهای درون شهری مربوط به خریدهای پایان سال شاهدافزایش مسافران مترو هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: کاهش سرفاصله حرکت قطارها در این فصول اولویت اصلی ماست و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

احمدی بافنده با اشاره به اینکه کمبود واگن یکی از مهمترین موضوعاتی که سبب شده سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو با استاندارد مورد نظر ما فاصله داشته باشد، خاطرنشان کرد: این در حالیست که طی سال جاری تلاش کردیم با سرویس قطارهای فوق العاده در ایام پرازدحام و پرتردد خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: پرازدحام ترین ایستگاه مترو، ایستگاه امام خمینی است که روزانه بیش از نیم میلیون مسافر در این ایستگاه تردد دارند. همچنین ایستگاه پانزده خرداد دررتبه دوم قرار دارد. ایستگاه صادقیه نیز که بیشترین مسافران آن شهروندان ساکن استان البرز هستند هم از دیگر ایستگاه های پرمسافر ماست.

وی در ادامه تصریح کرد: ایستگاه های شهر ری ، حرم امام(ره) و برخی ایستگاه های خط یک هم در ایام مناسبات مذهبی بیشترین تردد را دارند .

احمدی بافنده گفت: در عین حال برخی ایستگاه ها به دلیل ضعف دسترسی از تردد کمتری برخوردارند. به عنوان مثال ایستگاه شهید همت که به رغم آنکه در منطقه ای پر ازدحام و پر تردد قرار دارد اما از کمترین مسافر برخوردار است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در ایام برف و باران به منظور مدیریت ترافیک به شهروندان توصیه می کنیم از خودروی شخصی کمتر و از وسایل حمل ونقل عمومی بیشتر استفاده کنند ، تاکید کرد: تلاش ما هم این است در این روزها خدمات رسانی بهتری را به شهروندان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار در برخی از روزهای پاییز کاربران متروافزایش بیشتری داشته اند. به عنوان مثال در روز هجدهم آبان ماه سال جاری بالغ بر 3 میلیون 800 هزار بلیت فروخته شد .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: