جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1395     
بودجه جدید، سازمان حمل و نقل اکلاهما را به هدف خود نزدیک تر می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل EMBARK در اکلاهما سیتی برای خرید اتوبوس های گازسوز جدید، بودجه ای در حدود 2 میلیون دلار را از سازمان حمل و نقل فدرال دریافت خواهد کرد.

EMBARK این بودجه را برای خرید شش اتوبوس جدید هزینه خواهد کرد که جایگزین اتوبوس های قدیمی در این ناوگان می شوند. این اتوبوس ها مشابه شش اتوبوس گازسوز 12 متری خواهند بود که پاییز سال جاری وارد خیابان های این شهر شدند.

مشاور این سازمان حمل و نقل، Jason Ferbrache اظهار داشت: "این بودجه به EMBARK اجازه می دهد برخی خودروهای قدیمی تر را که حداقل 12 سال از تولید آن ها می گذرد با خودروهای پاک جایگزین کند که کمک می کنند کیفیت هوای شهر بهبود یابد. هدف EMBARK، تبدیل تمام اتوبوس های کنونی به مدل های سوخت جایگزین است که اکثر آن ها گازسوز خواهند بود و این بودجه نیز ما را به هدفمان نزدیک تر می کند."

اوایل سال جاری، مقامات EMBARK برنامه ای را برای جایگزینی ناوگان اتوبوسی خود با اتوبوس های گازسوز یا تمام برقی تا سال 2025 تایید کردند.

از زمان تایید این طرح، EMBARK شش اتوبوس را با مدل هایی گازسوز جایگزین کرده و اکنون در مرحله طراحی یک مرکز سوخت گیری CNG است. قرار است این مرکز سوخت گیری CNG از اوایل سال 2018 به بهره برداری برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: